Sista för i år…

Standard

Nu ska jag iväg på sista läkarbesöket för i år, förhoppningsvis sista. Det vore fan om något mer skulle hända mig och kropphelvetet nu.
Det är åter igen dags att hälsa på kvinnodoktorn så han kan utföra sina prover han vill ha gjort. Tidigare har det inte gått eftersom jag är mer än blödig. Jag misstänker att han inte kommer att lyckas nu heller för det verkar som om jag går sönder bara någon tittar på mig.
Men jag har bestämt mig, jag ska göra allt för att bli av med skiten. Ja nästan allt, jag tänker inte dra ut det på egen hand. Där går min gräns!

2 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

