Äntligen, äntligen äntligen…

Standard

…som jag har längtat!

Tända ljus, tindrande ungar, adventskalender, kallt och vackert ute, varm glögg, P4 Bjällerklang eller P2 Klassisk jul.
Det här är min månad då jag trivs och mår bra. Stressen har jag valt bort, jag ser allt advents-, lucia- och julstök som härligt och rogivande.

Första advent firades som andra första advent. Förutom adventsverser, glögg och mys var vi som vanligt vid slottet och tittade på UNT´s fyrverkerier. Avslutade på ett litet annorlunda vis, middag på Tacobar. Gott som fasen var det och precis vad vi behövde i kyla. Väl hemma fortsatte glöggandet. Älskart!

 

10 responses »

    • Folk (Läs: ungarna) förväntar sig att jag ska julpynta. Jag ogillar julpynt… en massa jävla krafs. Snart vill dom väl ha en bak och godisgörarkväll med.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

