Snabb vändning…

Standard

Lika kul som jag tyckte att allt kändes igår, lika trist känns det idag.

Det är ett underbart väder ute, kallt och sol med en massa snö på marken. Mitt favoritvinterväder på alla sätt men jag kunde inte bry mig mer.
Inte ens brunchen  jag ska iväg på lockar just nu, den är mest i vägen för allt annat jag behöver göra.
Ikväll är det utgång och jag vet att både bandet och alla andra där är kanoners på alla sätt och vis. Trots det vill jag bara vara hemma och göra ingenting.
Inte ens träningen lockar mig idag!

Men eftersom jag lovat en massa så är det bara för mig att masa mig iväg. Först ska jag fixa skalet, det viktiga skalet som kan lura de flesta. Till och med mig själv!

Det så viktiga skalet...

Det så viktiga skalet…

11 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

