Pladder…

Standard

Nu är kvällen här och jag börjar få ont i lungorna igen… men oj vilken skillnad det är mot för ett par dagar sedan.

Under dagarna är det rätt okej. Visst är jag trött som fasen, sitter mest i soffan och knarkar dag-TV och handarbetar. Vildare än så varken orkar eller törs jag vara.
Jag törstar dock efter lite sällis, någon att prata med eller bara höra andas. Jag törstar också efter rörelse och är rastlös som fasen.
Men den här gången ska jag bli frisk och därför tar jag det lugnt, lyssnar på kroppen och gör inte ett dugg mer än den orkar. Å så kommer jag att göra ett bra tag… Först tio dagars antibiotika och full vila, sen en lugn start, så har jag tänkt mig.

15 responses »

  1. Stackare! Jag är lite lika, det är HEMSKT irriterande att inte kunna gå ordentligt eller att inte ha händerna fria när man går. MORR, jag vill vara frisk! Sen kommer jag och spiller rödvin i din soffa, eller nåt, nån gång! 😛
    Krya på dig!!!!!!

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

