Jag skådar ljuset…

Standard

Jag har, för första gången på länge, vaknat upp utan att vara täppt i hela skallen. Vilken känsla det är må ni tro!

Det måste ha varit rediga piller och mixturer farbror doktorn gav mig igår! Men å andra sidan sover jag gott på en svag Alvedon och är nog rätt lättpåverkad. Fast i det här läget är jag glad över det.

Jag lovar dock att fortsätta ta hand om mig, att ta det lugnt och inte rusa iväg till jobbet det första jag gör. För frisk är jag inte. Jag har fortfarande ont i lungorna, kan inte djupandas och är rätt slut. MEN på bättringsvägen är jag, om än på ett konstgjort sätt!

Hurra!

Här knallar jag lite lugnt ett tag till…

12 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

