Toppform…

Standard

Nja, någon toppform är jag inte i direkt, snarare tvärt om faktiskt.
Men nu har jag åtminstone orkat masa mig iväg till husläkarakuten. Försökte få tid hos läkare via vårdcentralen först men det var helkört. Därför sitter jag här nu och väntar på att få träffa en sköterska för en första bedömning.

Å jag hoppas faktiskt att de hittar något tok, något som går att medicinera bort. Jag vill INTE höra att det är något virus som ska vilas bort. Jag har provat det i tre veckor och det fungerar inget vidare…

3 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

