Njuta söndag…

Standard

Jag kom aldrig iväg till lott igår för att gräva upp jordärtskockor igår. Därför blir det en sån sväng idag i stället. Sen orkar jag nog inte mer för jäklar så slut jag blir av att röra mig.
Jag funderar starkt på att åka ner till husläkarakuten för att kolla upp vad det är som jäklas med mig. Att försöka få till en vanlig läkartid är inge ens att tänka på så länge det finns en chans till överlevnad. Så därför får det bli husläkarakuten.

Men nu orkar jag inte skriva mer om sjukdomar, förkylningar och elände, jag tänker tiga ihjäl det!

Därför blir det en kort promenad ner till lott och under tiden ljuder min senaste bok i öronen. En bok som får mig att må bra, le och skratta. Potensgivarna heter boken, lägg den på minnet!

Googlar man på Mie och Jordärtskockor får man så här fina bildträffar

9 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

