Virusskit…

Standard

Trots god sömn, trots träning, trots både D-vitaminer och Berocca har jag åter igen blivit förkyld. Jag vet inte vilken gång i ordningen det är, jag har tappat räkningen.
Men jag och resten av familjen delar med oss av våra förkylningar som om den vore värsta stafettpinnen.

Jag är så jäkla less på det här nu. Jag både vill och behöver träna men för att kunna göra det måste jag vara frisk, helt frisk.

Men hur fan får man bort virus? Kan någon se till att ordna det vore jag mycket tacksam, priset spelar ingen roll. Jag säljer min själ om det behövs, ja kroppen också!

10 responses »

  1. Echinaforce/echinaguard är det som funkar bäst för mig och många andra. Speciellt om man tar det så fort man börjar känna sig förkyld. Då brukar det släppa direkt. Är man redan riktigt sjuk brukar det dock inte funka. Krya på dig!

    • Visst ja, det hade jag glömt. Tack för påminnelsen! 🙂
      Jag sjuknade in i natt… kan det redan vara för sent tro?!
      Tack, jag lovar att krya på mig så mycket jag orkar!

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

