Sprudlar…

Standard

Det är inte bara träningen som gör mig glad och pigg, livet är gott också. Igår hade jag en härlig dag.
Jobbade på Vision hela dagen, allt flöt på fint. Luchen var god, sushi. Som grädde på moset kostade den bara halva priset eftersom stället är nytt och hade öppningserbjudande.
Hade en lifestyleträff efter jobbet och där fick jag lära en massa som jag har nytta av. Triggerpunktade, stretchade och bände och blev mjuk och go i kropp och själ.
Fick skjuts hem av U, tack så mycket vännen, och väl hemma fick hon det stöd hon behövde och vi skrattade och pladdrade om vartannat.
Till slut somnade jag, ovaggat och snabbt och sov gott hela natten.

Något som genomsyrade hela dagen, från det att jag slog upp ögonen tills jag somnade är hunger!
Jag vaknade tidigt och var superhungrig så jag åt en stadig frulle. Innan lunch fick jag i mig en liten låda kesella och ett par clementiner, fortfarande hungrig och god aptid.
På lunchen köpte jag en stor sushilåda och ja, jag fick i mig hela, varenda bit. Eftermiddagen åt jag frukt och väl hemma blev det ägg och ett par smörgåsar.
Jag pratar inte om sug, eller småäta utan om ren hunger och god aptit. Idag är det dock som vanligt igen och jag kan nöja mig med en liten låda sushi!

6 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

