Glömde äta..

Standard

Nej då, det skulle ALDRIG hända att jag skulle glömma bort att äta. Däremot glömde jag bort, eller rättare sagt, brydde mig inte om att det var ätardag igår.
En dag då jag får och kan äta vad jag vill helt utan att räkna kalorier och titta på fördelning.
Oftast brukar det bli som vanligt i alla fall. Fet mat, godisfrossa lockar inte längre.

Något som däremot lockar idag, just nu, är skaldjur.
Funderar på musslor till middag. Å det blir nog en tur till lott för att hämta jordärtskockor för att kunna göra en god puré att lägga pilgrimsmussla på. Rackarns gott.
Nu blev jag hungrig, tur att morgonkaffet är urdrucket så frullen kan dukas fram.

2 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

