Morgonens betraktelser…

Standard

Nu sitter jag ensam vid ett bord. Mina Visionskollegor sitter vid andra bord.
Det är så vi jobbar när vi är ute. Missar inte en chans till att samverka, knyta kontakter och utbyta erfarenheter.
Sitter och ser hur andra grupper människor kommer in i rummet, ser sig omkring och sätter sig tillsammans med varandra. Vi som kom först, sitter fortfarande ensamma vid våra bord.
Men hur som, jag njuter av att se och reflektera över människors beteenden, det är superkul.

Å nu fick jag sällis vid mitt bord, så nu ska jag nätverka. Det roar mig.

4 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

