Bra dag…

Standard

Jag har precis haft min hittills bästa planeringsdag i Visions regi. Vad det beror på att just den här var speciellt bra låter jag vara osagt. Det får vara min egen hemlighet.
Inte nog med att dagen varit bra, maten och fikat var också bra.
Till lunch fick vi hjortfilé, potatiskaka och rödvinssås. Just potatiskaka och rödvinssås äter jag rätt ofta sedan sonen blev kock så jag är nästan lite less. Dock smakar det fortfarande bra!
Till frulle och till mellis fanns det små proteinbars att gnaga på. De var så goda att jag bad om, och fick, receptet. Fast som vanligt gör jag om receptet till mitt eget för det här var lite väl sött. Men gott som kan bli godare och bättre.

Efter att ha mellanlandat på mitt ordinarie jobb är det dags att gå till Actic. Det är nämligen coredag idag.

Så det så!

4 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

