Håll tummarna…

Standard

Jag har precis varit hos kvinnadoktorn, Uppsalas snyggaste för övrigt, och idag gick det bättre med undersökningen.

Jag ska fortsätta ta mina tabletter ett par månader till eftersom jag svarade på dem så bra. För sedan jag började äta dem har kroppen skött sig bra. Tack för det!
Men något där inne i mig har inte skött sig bra, inte om man ser det utifrån mitt perspektiv i alla fall.
På ultraljudet såg han en cysta på vänster äggstock. Den var så liten att det var på gränsen att den skulle klassas som cysta, men likt förbannat så fanns den där.
Jag HAR haft det förut, ofarliga cystor som försvunnit av sig själva. Men det är trots det inte helt kul att veta att jag har en igen.
I slutet av november ska jag dit igen och göra ett till ultraljud. Håll då tummarna för att den är borta. DET ska åtminstone jag göra.

5 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

