Jag är en vinnare…

Standard

Jag är inte bara en Buzzador, jag är en vinnare också!

I förrgår fick jag ett mail från Buzzador där de skriver att jag är en av vinnarna i bloggtävlingen i kampanjen Oral-B tandborste. Sen undrade de vad jag ville ha som pris: En Epilator Braun Silk-épil 7 Wet & Dry Dual eller en rakapparat.
Jag valde en Sile-épil trots att jag ALDRIG använt mig av en eftersom jag inte tycker om smärta! Men jag får bita ihop, för någon rakapparat har jag ingen användning av.
Antar att man inte kan slita bort håren någon annan stans än de som sitter på benen med en sådan där helvetesmaskin?

Vill du också bli en Buzzador och få chans att testa prylar eller vinna något så var såg god, klicka här.

Här är den, helvetesmaskinen!

3 responses »

  1. Pingback: Len i stället för rynkfri… « Mies liv

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

