Hemvård

Standard

Inspirerad av hönan for jag iväg till ett centrum nära mig, kan inte röra mig långt hemifrån än, för att shoppa lite nytt.
Dock shoppade jag på egen hand utan stylist. Men det vore kanske en idé att ha en sådan. Jag går fortfarande rätt på stora storlekar fast jag inte behöver det längre. Snacka om lång inlärningskurva!

Söker fortfarande en kjol att ha när jag åker iväg nästa vecka. Ja, ni läste rätt… jag skrev KJOL!! Jag är ingen kjolmänniska men eftersom jag har snygga ben så ska jag naturligtvis ha det. Åtminstone en gång!

Ingen av de här tänker jag dock ha på förbundsfesten…

8 responses »

  1. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Om kjolarna alltså. men jag är glad att du har snygga ben för det har inte jag. Men allt kan ju inte vara snyggt på mig 😉

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

