Börjar ordna upp sig…

Standard

Efter en timmes tupplurande segade jag mig tillbaka till vaket tillstånd.
Nu känner jag mig lite bättre och inte så yrslig längre. Jag blöder inte lika djävligt heller utan det är mer ”normalt”. Fast normalt är fel ord, jag ska fan inte blöda alls nu! FUCK!!

Efter en god lunch bestående av honungsmarinerad kotlett, butternutpuré  och bönsalsa blir nog livet glatt och piggt igen!
Åtminstone hoppas jag det för i kväll är det kostföreläsning på Actic och jag vill gå på den. Så det så!

 

4 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

