Låååååååååååång

Standard

inlärningskurva ger mig knottror.

Å när det inverkar på mitt jobb blir jag galen, rent förbannad.
Jag skiter i om folk sitter med block och blyertspenna och skapar egna register i stället för att hämta ut datan i våra befintliga.
Men när jag efterfrågar data så vill jag ha korrekt data, ingen jäkla hemsnickrad variant som kryllar av fel.

Den där jäkla blyertspennan gör att jag förlorar pengar, kommunen förlorar pengar, skattebetalarna förlorar pengar.

Jag är aptrött på att rodda i andras arbete, styra upp och fixa till. Jag har nog med mitt eget arbete och vill inte göra andras.
I synnerhet inte om jag inte får ett ordentligt påslag på lön!

2 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

