Lugnt och skönt…

Standard

Trots att helgen innehållit både fest fotboll har den varit lugn och skönt…

Avslutade veckan med att gå på Västra Sidans femtonårsjubileum. Där åt jag och drack gott. Minglade med en massa yngre män men den som flirtade på mig var en äldre herre som trodde han var riktigt cool! Nej, jag var INTE intresserad alls!
Vaknade och var rätt trött och mör på lördagen. Jag var inte bakis, lovar, men jag har få förbaskat svårt att sova när jag är alkoholstinn. Blir näst intill speedad hela natten.
Blev bättre frampå förmiddagen, åkte ner och shoppade lite nytt till badrummet, lunchade och tittade sen på hur Sirius damer spöade Kvarnsveden i fotboll.
Middag på stan och en cykeltur senare låg jag i soffan och dumglodde ett tag innan det var dags för sängen.

Å nu är det en ny härlig ledig dag…

One response »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

