Hjältar

Standard

Det finns hjältar, sådana som gör lite av sådant som betyder mycket för andra. Den senaste hjälten som Bladet presenterar är en kille som fick nog av de våld som tjejer utsätts för om kvällar och nätter och därför skjutsar hem dem från krogen. GRATIS!

Jag blir alldeles varm om hjärtat när jag läser om män och kvinnor som bara bjuder på sig själva och ger till andra utan en enda baktanke. Är inte det kärleksfullt så säg?

Men jag är tyvärr också alldeles för sur/bitter/misstänksam av mig att jag befarar att det nu, om inte förr, poppar upp ulvar i fårakläder som också vill skjutsa hem våra oskyddade och ovetande flickor/tjejer/kvinnor.

Men just nu så tänker jag bara tänka på det goda och kärleksfulla i den här historien. Jag mår så mycket bättre då…

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

