Halsont

Standard

Idag vaknade jag kände mig en aaaaaning bättre i halsen. Dock törs jag inte ropa hej än!
Dottern däremot är nu den som blivit dålig i halsen men för henne är det värre, halsfluss. Jag funderar på om det är därför vi andra gått omkring och varit halvkrassliga med halsont? Det är trots allt tredje gången hon fått halsfluss under en kort tid.

Hur som, hon ska ta sig till läkare idag så hon får bra medikamenter. Själv ska jag trampa iväg till jobbet. Det är en strålande morgon här hemma, solig och klar
Kaffet smakade gott och frullen mättade bra. Kan det bli bättre än så tro?

2 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

