Jag vill också gå på miljonevent…

Standard

Det mest jäkliga i hela härvan på Tillväxtverket är väl inte direkt partykontot i sig, även om jag själv tycker att de tagit i en aaaaaaning i överkant.
Det mest jävliga är smusslandet med bokföringen, att de själva brutit mot sina egna regler och riktlinjer.
Jag vet ju vad som händer om en tjänsteman bryter mot regler och riktlinjer… jag vet också vad som INTE händer och det är omplaceringar, avgångsvederlag, pension, fri bostad o.dyl.

Jag undrar också hur deras internrevision fungerar, den externa också förresten. Eller är alla kring revisionen medbjudna på Tillväxtverkets event?

4 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

