Jag kan njuta jag…

Standard

Dagen idag skulle jag njuta för fullt. Jag njuter i och för sig av alla dagar men idag skulle jag njuta alldeles speciellt mycket eftersom det är min sista semesterdag.
Jag hade inte bestämt hur jag skulle njuta, bara att!

Så vad händer? Jo, jag slår upp mina gråblå och känner mig halvdöd. Jag har fått tillbaka förkylningen, fått tillbaka den med råge.
Det brinner i halsen och när jag hostar känns det som om jag river sönder mig alldeles. Jag har svårt att andas eftersom det känns som om någon sitter på bröstbenet mitt. Å som det där lilla extra har jag feber också.

FAN, vad det känns illa. Jag vill ju vara frisk när jag ska njuta, inte så här liten och klen.

8 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

