Fri frakt…

Standard

Ser på en hemsida, via vilken jag tänker köpa en TV, att de har fri frakt. Det är för övrigt något de tjatar om på var och varannan nätsida de ha. Fri frakt vid nät- eller telefonköp!

När jag sen ska beställa själva TV:n så är det inte alls fri frakt. För att få hem den måste jag betala X antal pengar. Det är enbart postpaket som är fritt.
Att få ett paket skickat till posten är för mig inte samma sak som fri frakt för en TV. I synnerhet inte när jag handlar den på ett ställe som säljer större apparater och inte små brev-skickar-saker!

Eller är det helt enkelt jag som är korkad och begär för mycket?

7 responses »

      • Av Elgiganten har jag bara positiva erfarenheter, men det här är falsk marknadsföring! Ska aldrig handla där mer! (F*n, snart kan jag inte handla nånstans… Varför håller sig inte företagen till de regler som finns kring marknadsföring?! Så mycket enklare det skulle vara då!..)

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

