HH

Standard

Jag har haft en HH, Härlig Helg och naturligtvis hoppas jag på flera HH i mitt liv.

I lördags åkte jag och Mats hem till makarna Sverigeskafferiet ute på Ingarö. Det sved inte på något sätt alls. Inte nog med att de båda är härliga och roliga att umgås med, de lagar naturligtvis god mat och bor helt fantastiskt.
Hade de inte förtjänat allt gott så hade jag varit mer än avundsjuk… nu är jag bara lite klädsamt avis!

Väl tillbaka i Stockholm tog vi en drink och funderade på var vi skulle bo under natten. Det blev till slut Connect Hotel på Kungsholmen. Ett riktigt fräscht hotell med trevlig personal och goda drinkar.
Vi strosade runt ett tag, njöt av sommarvärmen och förvånades över hur mycket nytt som byggts. Söndagen blev också en dag då vi strosade runt och njöt av sommarvärmen. En fika på Kafferepet hann vi med innan vi for tillbaka hem.
Dagen rundades av med en god grillmiddag, OS och soffhäng.

Som sagt, en HH som i Härlig Helg.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Sv

4 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

