Morgonvackert…

Standard

Vilken härlig cykelmorgon jag precis har haft. När det väl var dags att svänga av till kontoret hade jag sådan lust att bara cykla vidare och fortsätta njuta.
Men så vild är inte jag inte så det var bara att svänga av och nu sitter jag här och längtar ut!

Det var så vackert ute nu under morgonen. Hösten visade sig verkligen från sin bästa sida. Färgerna på del löv som fortfarande finns kvar på träden sprakade av olika färger. Dimman låg mystiskt tät på sina ställen. Dock såg jag inga älvor och tur är väl det! Men vackert var det och jag längtar ut igen…

8 responses »

  1. Oja, kan man inte annat än älska hösten när den visar sig från denna finaste sida, Önskar jag kunde konservera en sån här bild. Älvorna vilade sig nog bara.

    • Det vore härligt om man kunde konservera allt det vackra… Dofter vill jag också kunna konservera och ta fram när jag vill drömma mig bort.
      Kanske något att klura på du… 🙂

  2. Ja Mie,jag tycker också att det räcker nu. Jag vill bli FRISK nu. Har sovit nästan hela dan,har precis vaknat. Telefonen har ringt men har inte hört den. Febern vill liksom inte pysa iväg. Höll mig inne och i sängen hela helgen bara för att bli frisk men… Jag är så less på det här nu.

  3. Färgerna är fantastiska ute nu, man vill bara spara bildminnen för vintern 🙂 Hörde nyss att de talade på vädret om att nu är vintern snart här, känns lite overkligt men är förmodligen sant.

    • Ja, det är nog så att det är sant att vintern kommer nu. Fast jag är glad över att vi haft en sån fin höst. Jag har verkligen njutit av allt det vackra.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

