Delar med mig av braigt…

Standard

Jag har ju sagt upprepade gånger att saker som är bra ska man dela med sig av, eller hur?!
Idag ramlade jag över en blogg, en mycket vacker blogg, som har en bra tävling som pågår nu.
Det är alltså två braigheter jag serverar er idag. En vacker blogg och en bra tävling. Inte illa pinkat va? Bloggen jag ramlade över heter Beyond Sizes och i den kan man tävla om en jättesnygg klänning, i storlek 42-52, hos MaBelle! Kan det bli bättre, kan det?

Naturligtvis hoppas jag och håller tummarna för att just jag vinner klänningen!

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

