Lördagsbästen…

Standard

Igår, lördag, hade jag en slö dag, slö men skön. Efter att ha tillbringat tre timmar i bil befann jag mig i en bekants sommarstuga. Ett härbre vid sjön Bästen, som jag tror tillhör Gagnef.

Det är ett helt underbart ställe med flera härbren utspridda på sluttningen ner mot sjön. Tyvärr var de flesta stugor tomma vilket förvånar mig en hel del. Skulle jag äga ett sådant underbart sälle skulle jag vara där hela semestern och säkert lite till.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Drömmen om en mysig sommarstuga pockar på mer och mer…

2 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

