Lim, quinoa och Ola Lauritzson

Standard

Jag äter vanligtvis inte färdigmat. Den är snuskig, salt, fet och allmänt grå och trist. Ibland har min motvilja till färdiga produkter ställt till det för mig. I synnerhet då jag varit utan matlåda på jobbet.

Därför är jag glad över att ha trotsat min motvilja och faktiskt provat en färdigrätt. Jag köpte en av Olas lådor hos Familjen Dafgård och ja, den accepterades av mina smaklökar! Grattis!

Eftersom vi svullade god smörgåstårta efter konfirmationen igår är jag utan matlåda idag och då passar det bra med Olas öttbullar!
Tyvärr var limningen lite dassig, på den här lådan också, så quinoan till bullarna låg och skramlade i boxen.
Visserligen ett I-landsproblem men ändå… Jag är ju hungrig och behöver all energi jag kan få, det är ju spinningmåndag idag!

4 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

